lördag, mars 12, 2011

tjofaderittan i... neh

så var man hemma en stund again. igår blevre å dra på fest hos sanne ;* var chaufför så drack inget, å de finns nog inget bättre än å vakna upp å INTE va bakis :) dock blire ju å dricka ikväll så jag får ju ta skiten imorgon istället, haha.

de senaste dagarna har jag fått äta socker igen. jag har varit uppe i det blå! tänk att socker kan bli som värsta tripshiten när man varit utan det så pass länge. höhö.

ska med mamma hem sen igen vid tre å fira lillasyster som fyller 19 idag. blir lite tårta å lite släktingar som kommer. myspys! å ikväll blire röj hemma hos mig med sarah å nathis. vin å melodifestivalen förfan, kan inte bli bättre än så tror jag fan inte!

men nu ska jag blunda en stund. btw, hatar folk som tror de e så jävla speciella när de inte ens är det. blööööh

herrå

Inga kommentarer: