torsdag, mars 10, 2011

glad tjej hej

jag trivs med min vardag just nu! kvällen har varit helt underbar :) först var jag å nathis å fikade hos anna. blev massa skratt, sockerbomber å great music, å såklart ett besök hos pollarna i stallet. sedan har jag å nathis suttit hemma hos mig å glott sveriges värsta bilförare å druckit cola å ätit popcorn. alltså ni fattar inte hur hög jag varit på socker idag! när man varit utan det i sex hela veckor så kan jag säga att man blir hög som ett hus av det.. great.

just nu sitter jag å färgar håret å tankar in bilderna från idag. härliga underbara jävla dag. idag har jag bara varit jävla glad. vilket inte sker så ofta.

imorgon blir det intervju för tidningen. ska bli intressant :) på kvällen blire party hos sanne i anebyyyy, dock inget å dricka, för de tar jag på lördag med nathis :D

awesome helg, yesyes! fuck u!

Inga kommentarer: