torsdag, mars 10, 2011

trams är smart baklänges

praktik idag. ska vara med på det lärarna gör på studiedagarna. denna gången ska de gå igenom de nya läroplanerna så är ytterst nyttigt för mig att vara med. byte av betygssystem från G-MVG till A-E, nya läroplaner och ny skolplan.

klockan är bara 7.48 och jag har redan fått uppleva första raggningsförsöket. jisses. "sovit gott inatt hoppas jag?" haha! så jävla obvious vad du vill, dessutom "hoppas jag", varför hoppas du det om jag får fråga? ........... väntar

har dille på linkin park för tillfället förresten. visst jag tycker inte om allt de gjort, men det jag tycker om är riktigt bra istället!

nej men om jag kanske skulle dra mig ut till bussen snart. i eftermiddag blir det fika med bästa brudarna nathis å anna :) mysigt värre!

Inga kommentarer: