fredag, mars 25, 2011

Kill me, and make it hurt

"I couldn't face a life without your light, but all of that was ripped apart when you refused to fight"

du vet vad du betyder för mig. du vet att du betyder världen! jag önskar bara att du någon gång kunde tänka på det när du gör dina jävla val. jag önskar du kunde tänka på vad du kan förlora om du fortsätter som du gör.. visst, du vet att jag finns där, och att jag inte kan släppa taget, men någon gång kommer även jag att tröttna, någon gång kommer jag också ge upp. och jag vill för livet verkligen inte göra det!!!

jag vet inte hur många gånger jag hört "det kommer bli bra nu". det är tomma ord för mig nu för tiden. för du har aldrig lyckats hålla dem. och jag vet, det är inte lätt, men du måste också förstå att om du vill ha mig i ditt liv så måste du försöka, försöka ännu mer, tills det gör ont. livet är sådant, det gör ont, och man får känna att man lever mer än en gång. that's life.

jag vet alla dina anledningar till dina beteenden. jag vet saker som ingen annan vet, som ingen annan nånsin kommer att få veta heller. men kära du, till och med jag börjar bli trött. jag blir sårad varje gång.. och du vet om det. jag vet att allt inte är logiskt för dig, men du måste komma tillbaka till logiken för att inse hur det är för mig, hur jag känner.

du måste släppa din fasad, du måste släppa den jävla stoltheten som funnits med dig så jävla länge. du MÅSTE börja släppa in andra människor, det bara är så. jag kan inte vara den enda. det vet du likaväl som jag.

jag saknar dig,
jag älskar dig
ta dig samman, och kom tillbaka till verkligheten nu.
för jag behöver dig precis lika mycket som du behöver mig.
du är allt,
it will always be you

Inga kommentarer: