torsdag, mars 10, 2011

happy happy me

äsch, jag kan väl va glad ändå? jag behöver inte överanalysera all skit hela tiden. jag kan väl bara få va lite lycklig för mig själv, för att jag är jag. ja det får jag! oj vad mycket jag det blev, det gillar vi. nu är det jag jag jag, mig mig mig...... som gäller.

"you sold me out to save yourself"


så är det och jag lever med det. du, ni, alla dem tog mycket av mig, tog delar av mig. bitar av min själ låg spridda över hela sverige, och så vill jag inte ha det. så just nu samlar jag in alla delar. vad ni fick var min själ till låns, och nu är det jag som tar tillbaka den - en gång för alla!

jag vet att jag kommer tänka annorlunda många gånger om, men just nu känner jag mig stark och vet att det är sånthär jag behöver göra. jag arbetar mig uppåt än en gång. så kan jag gå tillbaka någon deppig dag och bara läsa igenom detta och inse att detta är för jävla sant!

so give me back my soul, my heart, my MIND

2 kommentarer:

San sa...

Du är stark, starkare än starkast. Du klarar allt <3

MissPain sa...

tack söta fina underbara du! <3