tisdag, mars 29, 2011

"det enda du kommer bli är röd"

ååååh... jag å nathis har suttit å glott svanprinsessan ikväll. snacka om att den är helt underbart rolig. å så jäkla många roliga repliker... "stort eller fett, det är enormt och har päls" :'D hahahahahaha! döda mig vad sinnes bra humor det är..

nåja.. kanske ska försöka blunda några timmar nu. imorgon blir det ullared med nathis å anna. finfint.. ska slösa lite pengar hade jag tänkt. det som står först på listan är överkast, sen får vi se.

har examinationsskrivning denna veckan. ska vara inlämnat på fredag. jag har skrivit en sida och har fem kvar..... och imorgon är det tisdag. har nog aldrig varit så sent ute som jag är nu. hoppas det fixar sig! får väl råplugga i slutet av veckan. men har ju bokat in mig på så jäkla mycket. nåja, det ordnar sig.

tjosan å godnatt.

Inga kommentarer: