onsdag, mars 30, 2011

until the stars don't shine

lyssnar bon jovi och är trött som fasen. har haft nathis hos mig ikväll. vi har ätit glass, druckit cola å te, glott film å suttit i mina nya balkongmöbler å rökt. mysigt som fan! schysst avslutning på en hektisk dag helt enkelt.

gick upp nio idag, var så jävla trött. men kom upp i alla fall. hade skola å sen pluggade jag lite. åkte på arbetsintervju och fick jobb, sen var det hem igen, plugga å städa å så ner till stan å hämta min mor. vi åkte till rusta så jag fick inhandla fina utemöbler till balkongen. sen var det hem igen å skruva ihop det. å ja sen kom nathis. så det har varit mycket idag. inte haft mycket lugn stund. förrutom nu ikväll då.

så nu blir det sängen för mig. ska bara tvätta bort sminket. imorgon blir det plugg hela långa dagen. skriver examination denna veckan så det är jäkligt knapert med tid.. stressad som få osv. längtar verkligen efter helgen!!! blir lite utgång på fredag med en massa fint folk. sedan vet jag inte vad som händer resten av helgen, men det visar väl sig kan jag tänka.

men nu äre godnatt!

Inga kommentarer: