fredag, mars 25, 2011

I wanna chop you into little pieces

and hide 'em where no one can ever find 'em. too freaky for you?

nej men skämt å sido. fint väder idag. ska snart ta mig en ganska lång promenad till vårdcentralen. (i vanlig ordning kan man tycka). sen ska jag till systemet å köpa på mig goda drycker inför helgen. kanske blir ett glas vin även ikväll, vem vet.

imorgon har i alla fall lillasyster fest så ska ta mig dit å dricka lite å va social å sånt. kan ju vara bra för mig å sådär.

annars händer det väl inte mycket mer i helgen. längtar efter nathis fan, är ju så van vid att ha henne hos mig flera gånger i veckan, min lilla te-tant. nåja, blir ös när hon kommer hem. ullared med henne å anna nån gång där efter å så utgång 1 april för å kolla in nicke, yummy shit!

Inga kommentarer: