söndag, mars 13, 2011

So break yourself against my stones

jag är så jävla trött på det här. jag fattar absolut ingenting! uppriktigt sagt, hur kan man påstå sig gilla någon å sen bara låta det vara? jag förstår faktiskt inte.. jag tänker inte ta tag i det, jag orkar inte för den delen heller. äsch sånt här är bara problem, det är därför man är utan allt sånt tjaffs om känslor å grejjer.

"so if you love me let me go
and run away before I know
my heart is just to dark to care
I can't destroy what isn't there"


egentligen är det inte så konstigt att man blivit såhär jävla iskall å överjävlig mot andra människor. de går ju inte lita på! man kan inte räkna med att någon annan gör nåt, ska man få nåt gjort får man fan göra det själv. men jag tänker då fan inte styra över någon annans kärlekstjaffs, även om jag kanske är inblandad. jag orkar inte. då sitter jag hellre här å ruttnar bort i min jävla ensamhet.

just det.. det var nu jag skulle gå tillbaka några inlägg å läsa positiva saker!
..................................

Inga kommentarer: