fredag, mars 04, 2011

Bury all your secrets in my skin

haft en trevlig kväll med nathis. vi har druckit te, rökt å glott my little pony. så jävla värt å beställa hem båda boxarna. fifan vilka barndomsminnen, jag å nathis satt här helt saliga. tänk vad mycket lite nostalgi kan göra, ååååååååååh!

imorgon drar jag till örebro. bort från den jävla skiten som är här. jag känner hur de luktar svek och aggressivitet och jag orkar inte med det. å jag orkar inte med alla falska människor här heller. jag hoppas verkligen att folk som betett sig illa mår sjukt dåligt, för man beter sig fan inte hur som helst. och när man beter sig illa mot någon jag älskar, då jävlar sitter man i skiten. men fan jag orkar inte ens ta i det, vill inte ta i det, om ens med tång. jag är bara trött på det.... fyfan!

är borta tills på söndag iaf.

en sak till jag tycker är fruktansvärt patetiskt är folk som tror att de är så jävla omtyckta å så jävla viktiga för alla andra, å så är det bara så att folk vill skratta åt dem istället. å att dem skriver som att de är värsta "kändisarna", hihi, looooove it.

Inga kommentarer: