söndag, mars 21, 2010

You're all the same

du rör mig inte i ryggen, ingen av er gör det. men samtidigt så är det någonting som håller mig kvar vid tankarna.
det har väl förmodligen med min "depressionsbild" att göra. att jag inte kan släppa saker. sen spelar det ju ingen
större roll om jag vill eller inte, för det går likt förbannat inte. och jag önskar så att allting bara kunde försvinna.
jag kunde inte bry mig mindre om er patetiska svin, men samtidigt finns det något som gör att jag inte kan släppa
tankarna från era fula leenden. att jag på något konstigt sätt,... fan jag vet inte!

ni är luft för mig,. skulle ni dö, spela roll. jag känner er inte! ändå finns ni där någonstans och äter upp mig.
jävla idioter, kan ni inte bara försvinna. please whisper to the demons to shut the fuck up!!!

jävla skit.,

"angels lie to keep control"

Inga kommentarer: