tisdag, mars 16, 2010

The day

Idag har vart en bra dag faktiskt! Satt i seminarie från 9-12, snackade lite med kära Emma från Skövde i tellen en stund,.
Sedan var jag och lillasyster inne på vårdcentralen där dem kollade henne, för hon har varit sjuk så länge.

Efter det åkte vi till Jkpg, mötte upp Åsa, kirrade present till Paulina till hennes stora dag på Lördag.
Sedan gick jag och lillasyster och strosade i lite affärer, jag köpte på mig 2 tröjor, och köpte en till min lillasyster.

Sedan var vi på IKEA och fikade, sedan kom mamma och hon och lillasyster kirrade en videokamera som var en försenad födelsedagspresent till lillasyster.
Sedan åkte vi hem och käkade god mat, därefter snackade man lite i telefon och allmänt slappade.

Nu sitter man här, ska väl snart gå och lägga mig. Har planerat att jag ska gå upp vid 8 imorgon och sätta mig
med tentan. Kommer bli tuffa tre dagar och jag är jätteorolig!
Ska även in till Tobbe imån och fixa piercing till lillasyster, hon ska bli fin i ögonbrynet :) Försenad födelsedagspresent!

Så är det.

AND I NEED YOU TO LOVE ME, IF ONLY A LITTLE IT WILL DO!
"somebody save me"

Inga kommentarer: