torsdag, mars 04, 2010

We can work it out

Okej, du har iallafall sagt att du brukar läsa min blogg, så jag antar att du även kommer att läsa detta.
Jag vill inget hellre än att få detta att funka, det ska du veta om. Och hur jäkla dum i huvudet jag än är ibland
så ska du ändå på något sätt veta vid dethär laget att jag aldrig kommer ge upp dig.

Som rubriken säger "We can work it out". Jag vet att vi kan det. Men just nu känner jag nog att jag behöver "space".
Jag hoppas att du kan förstå det. Har insett att jag har så mycket som äter upp mig att jag på något sätt måste
ta ett steg tillbaka och få tänka över saker och ting på egen hand. Jag saknar dig, det gör jag. Men samtidigt känns det
jätteskönt att få en paus från allt kaos som cirkulerar kring oss båda.

But remember, We can work it out!

Inga kommentarer: