tisdag, mars 23, 2010

VFU

Sitter här och käkar macka och dricker o'boy. Kom precis hem från "jobbet". Idag har jag observerat hela långa dagen.
Har varit ganska jobbigt, men också lärorikt och underhållande. Däremot kan jag tycka det är lite trist att just dem
lektionerna jag observerat idag har inte varit så mycket "lektion lärare-elev" utan mer titta på film och individuella fördjupningar.
Imorgon ska jag vara med på en idrottslektion och hoppas att det är lite mer "go" i det, så att jag får en bra observation.
Men måste ändå ha ca. 3 observationer så några får ju bli lite halvdana, men kan ju inte göra annat liksom.

Är trött som en jävla idiot också. Känns som jag inte sovit på ages. Och visst, det har inte blivit så mycket sömn i helgen.
Vilket orsakat min trötthet såklart.

Nej ska väl käka upp min macka och sen lägga mig lite på soffan. Jag tror jag somnar!

Inga kommentarer: