söndag, mars 07, 2010

Heaven to touch?

fan, varför? varför lämnade du mig här ensam? jag vet, jag låter så självisk, och det låter som att jag kände dig.
Men på ett sätt så gjorde jag det, jag tyckte mig finna någon som var lik mig, som hjälpte mig att stå upp för mig själv.

david, det gör så jävla ont ibland. det har gått över 4år men ibland känns det som att det var igår du försvann.
ibland kom du till mig i mina drömmar, men dem har upphört nu. det enda som finns kvar är ett stort jävla tomrum.
samtidigt ska man se allt positivt, men det gör för ont ibland för att göra det. jag vet inte, det kommer till mig
ibland och man blir påmind om det förflutna.

satt och tittade på rest in sleaze-dvd'n nyss,. du var alltid så jävla vacker, så full av skratt. jag älskar att titta
på dig, se ditt fina leende. ibland önskar jag att jag följt efter på en gång, med dig och farfar bort ifrån detta plågsamma liv.
men istället ska jag försöka leva för er istället. men hälsa gubben i skägget att jag kommer snart! för jag saknar er alla där uppe förjävla mycket!

Inga kommentarer: