måndag, mars 08, 2010

20 000

Well, idag var jag på csn och fick reda på att jag får mina pengar om 2 dagar, 20 000kr rakt in på kontot för den tiden jag varit utan pengar.
Så jag har faktiskt shoppat lite idag på shock, blev en svart minikjol, en lila sjal och en snygg truckerkeps med leopardmönster.

Imorgon blire VFU, träffa kidsen och sitta med en genuspedagog som ska berätta vad hon gör för att göra kvinna jämlik man på skolan.
Ska bli intressant faktiskt. Ska även träffa en i skolvårdsteamet. Sen ska jag hem och arbeta med det.

Idag har min älskade jenny varit hos mig och druckit kaffe. Blev en massa skratt som vanligt. Satt och skrattade åt
en jäkla massa olika ögonbryn, ja det var freaky! haha.

Så är det.

F.ö, en jäkla bra remix: Lady Gaga – LoveGame - Chew Fu Ghettohouse Fix

Inga kommentarer: