tisdag, mars 23, 2010

Fuck!

I've been traveling on this road too long, just trying to find my way back home.

Jag vet inte vad som händer med mig. Likt en personlighetsklyvning känner jag något ena dagen och inget nästkommande.
Vad är det som händer med mig? Tell me it's gonna be alright, please!

To see you with that girl, that's not whats bothering me. But I'm worried that she will take you away from me.
Our friendship means a lot to me, and I've seen how you've dragged yourself away from me before.
Please don't let this girl take our friendship away, 'cause I need you! But I fear you've already gone! Fuck!

Jag HATAR avundsjuka flickvänner,. Vadfan har dem att vara avundsjuka på? Att jag dricker kaffe med deras pojkvänner?
Jag förstår faktiskt inte grejen, men själva kan dem gå ut och roa sig bäst dem vill. Det stör mig något så kopiöst!

Fuck fuck fuck fuck ME!

Inga kommentarer: