söndag, mars 21, 2010

Easy livin'

Fyfan vilken underbar dag/kväll/natt det var igår :D Jag har inte skrattat så jäkla mycket på vettifan hur länge.
Jag måste ha dem mest underbara vännerna i världen, for sure!

Efter att jag hämtat upp Rosman å Mange igår vid halv6-tiden så drog vi till Ekeryd. Väl framme var de såklart
mycket tjöt, mys och paketöppning :) Därefter vare käk och ännu mera tjöt. Sedan blev det diverse spel och grejer.
Fyfan vad kul det var, jag tror Åsa kommer få höra MATTA i en hel jävla evighet från och med nu. *internt*

Var uppe till 5 på morgonen, sov till typ 10, sen gick vi upp och käkade frukost och tjötade återigen. I love you guys!
Kom hem för några timmar sen. Ska väl snart käka I guess. Fick iallafall ett jättesött mail idag på morgonen som jag
såg idag när jag kom hem, you make me oh so happy! :*

Så är det.

Inga kommentarer: