onsdag, mars 17, 2010

Whiskey Lullaby

"she put that bottle to her head and pulled the trigger"

gaaah, jag känner mig så fruktansvärt jävla ensam. och förmodligen så kan inte allt sällskap i världen hjälpa.
min själ känns så fruktansvärt tom. I need someone to hold,. I've stayed away for much to long now and it
sucks out my soul. Den lilla närhet som innan fanns där, iallafall för ett tillfälle är borta. Har delvis förstått
att tillfälliga kontakter bara gör mig mer ont än gott. Samtidigt så längtar jag så jävla mycket efter närhet.
Det tär på mig som fan att se all kärlek flöda hos andra medans mitt liv far åt helvete. Jag yrar säkert
just nu för att jag är trött och inte mår så speciellt bra. But it still hurts..

"she put that bottle to her head and pulled the trigger"

Inga kommentarer: