lördag, mars 13, 2010

En del av mitt hjärta...

kommer alltid att slå för dig.

Om allting någon gång skulle ta slut, så vet jag iallafall att du tagit en bit av mitt hjärta med dig, som jag aldrig
kommer få åter. Det tillhör dig och kan aldrig någonsin tillhöra någon annan.

Jag älskar dig mer än livet, och jag hoppas att du vet om det. Vad som än händer så står jag där till det sista andetaget.
Du är en utav de starkaste människor jag någonsin mött i mitt liv, och en otroligt stor inspirationskälla för mig att orka.
Sålänge ditt hjärta slår kommer mitt också att göra det. Jag skulle göra vad som helst för dig, och det vet du om.
När du inte fanns i mitt liv där för ett tag så jämförde jag allt och alla med dig. Ingen kunde nå upp till din nivå,
och det har inte med utseendet att göra, utan med personligheten! Det skulle inte göra mig något om du var en sten.
För mig är du lika vacker ändå, för din insida strålar över ditt yttre hela tiden. Att utseendet kommer på köpet klagar jag dock inte över såklart.

Ytlig eller ej, you're the one! Du är en del av mig och jag kommer älska dig till mina sista andetag.

Always and forever!

Inga kommentarer: