lördag, februari 19, 2011

Spontan utgång

gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt, hehe. först skulle de va jag å linda å lite lets dance, sen bjöd jag med nathis, å så tog hon med sig anna å de slutade på hotellet med en massa tequilashots. linda var i och för sig inte med ute för hon skulle upp tidigt idag, men vi andra drog iväg. så vi spenderade kvällen på backyard med en massa trevligt folk.

idag blir det i alla fall lugnt, ost å kex å melodifestivalen är det tänkt. vettifan om det blir något vin ikväll alltså. mitt huvud bankar ganska hårt efter allt igår. fick i mig en hel del. jag förstår mig inte på folk som kan supa två dagar i rad alltså.

just nu sitter jag å käkar frukost å väntar på att mamma å pappa ska komma förbi. pappa ska hjälpa mig att hänga upp tavlor. så är det med det.

Inga kommentarer: