måndag, februari 21, 2011

Examination starts now!

å så gick startskottet för veckans examination. jag hade gärna haft en längre helg kan jag ju säga! sitter helt fast i examinationen just för tillfället. det suger som fan. i och för sig är jag glad att jag trodde det var förra veckan å började skriva en del sidor då. så har skrivit ungefär 3 sidor å ska skriva 5. men fortfarande sitter jag helt fast i analysen. jag behöver inspiration, ett utbyte med någon. men ingen har ju börjat än :(

nåja.. jag får väl ta det som det kommer. hoppas jag får några kloka idéer och svar på seminariet på torsdag. så kanske jag kan express-skriva det sista på fredag morgon å ha helgen oförstörd så att säga.

ska umgås med gustav senare idag. blir dricka kaffe å snacka skit. å imorgon är det dejt med åsa som gäller :) så vi kan sitta å vara arga på världen tillsammans. mycket bättre än å vara arg själv. idag är det dock en aningen bättre.

nåja. blir väl en trip till örebro till sammy när jag fått pengar. kan va skönt å komma iväg å lite.

Inga kommentarer: