lördag, februari 26, 2011

child's play

idag var jag uppe tidigt, halv åtta. åkte nämligen med mor in, så nu e jag hemma. glodde på child's play 1. haha, den va ganska bra faktiskt. har ju inte sett den innan trots att den e kult.

just nu håller jag på å laddar ner sims 3. har aldrig spelat skiten innan. men var ages sen jag spelade sims över huvud taget så tänkte att de e ju bra tidsfördriv. blir nog ensam ikväll så de kan behövas lite sådant att underhålla sig med. tur att jag har lite cider å vin här hemma också. kan i och för sig vara skönt att få lite alonetime.

men är så jäääkla trött så ska nog sova lite innan jag drar igång sims. hihi. hoppas ja kan sova, de borrar här brevid så de tjuter som fan.. uuuuh!

2 kommentarer:

San sa...

Åh Sims, shit man var helt beroende av det förr..Nästan farligt beroende ^^

MissPain sa...

ah men de gick inge bra sen ;/ suger liiite... fan! men ska försöka nu igen med ett annat