måndag, februari 07, 2011

stop my heart

usch.. ibland orkar jag bara inte med mitt liv. när ska skiten ta slut? jag lyckas visst alltid bara stöta på en jävla massa problem. hurfan blev det såhär? när ska min jävla tur vända liksom? äsch fuck it. never.

sitter hemma hos mamma å pappa. figured att jag inte pallade sitta själv hemma ikväll å glo. blir fan deppigt. men nu har jag fan inget bättre för mig än å skriva en jävla massa skit här så ska nog ta å gå upp å bädda sängen å sova. har trots allt varit uppe sen klockan sex igår. dygna är ingen bra idé! sammy hann iallafall glo igenom alla tre jurassic park filmerna under dem timmarna. jag låg mest i sängen å halvsov till de sista.

men nu äre lika dött å trist hemma som innan sammy kom. like it use to be.. fan att alla har stuckit. känns ju jävligt bra, not!

nej usch nu ska jag sluta klaga på mitt jävla liv å sova istället. ska bara lyssna färdigt på en grym låt med toiletböys! ;*

Inga kommentarer: