fredag, februari 25, 2011

Jävla samhälle!

det värsta jag vet är när unga människor går döden till mötes och inte får leva klart sina liv. växa upp och skaffa en egen familj. just detta har hänt med min f.d lärarhandledares son. jag känner så djupt med henne och kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för henne och hennes familjs skull. det gör så ont i mig att någon så ung har försvunnit.

jag hatar världen som pressar ungdomar och kids så jävla mycket. jag hatar att samhället är vridet så att man inte idag orkar leva utan endast överleva. det är inget liv om man bara ska överleva. jag hatar alla dessa människor som tror att det är så jävla enkelt att vara tonåring och att leva. jag hatar att man inte kan hjälpa på rätt sätt och att folk ofta blundar för problem så som självmord bland unga människor.

att en ung människa väljer att lämna livet gör så ont i mig. unga människor med så mycket potential. unga människor med hela livet framför deras fötter, och så orkar dem inte leva för att samhället fuckar upp dem allihop.

rip! jag tänker på din familj.

and to hell with this fucking world!!!!!!!

Inga kommentarer: