söndag, februari 27, 2011

Leaving home!

jag hatar när man sitter å tänker alltför mycket. det kommer upp hundratals tankar som man egentligen inte vill veta av. ändå kan jag inte sluta att analysera. jag vet inte alls vart mitt liv är påväg just nu, eller vilka som får äran att vara med.

det är otroligt förvirrat allt. hela mitt liv är otroligt förvirrat. jag har ingen aning.. alls.

dessutom har jag ton arbeten att göra i skolan, plus att jag börjar min praktik denna veckan som kommer. kommer ha minimalt med fritid.. det känns ju ännu sämre! och med tanke på att de flesta av mina vänner inte kan träffas på kvällarna så blir det cepe som fan. för på dagarna kommer jag ha fullt upp nu. känns lagom trist att behöva dedikera alla mina vakna timmar till skolan.

jag vill bara somna i någons famn och känna att jag kan vara trygg där. jag vill vara klar med all skit och bara börja jobba. jag orkar inte mer plugg nu. yay för mig som har 3år kvar!!! jävla skit

mitt liv går inte alls åt rätt håll just nu, om ens åt något håll. förvirrat inlägg f.ö som ingen kommer förstå. men det är väl nästan bäst så, för jag fattar inget själv ens. fan

Inga kommentarer: