torsdag, februari 03, 2011

same ol' situation

sitter å lyssnar på musik that takes me back. blandade minnen, både bra å mer sorgliga. får ju en att tänka på david, även fast man inte riktigt har nån lust å tänka på honom. blir bara ledsen när man inser vilken jävla stjärna som lämnade denna jord.

men sitter å gaggar me sammy, å han tar upp alla bra minnen i alla fall å skickar massa coola grejer, haha. om de e nån som kan få en å skratta så ere fan han. gött att han kommer hit i helgen å livar upp stämningen lite nu när alla jävlar flyttat ifrån mig. blir chill helg i alla fall. å jag ska tvinga honom glo melodifestivalen också, fett!!

å jag glömde min telefon i mammas bil innan, så känner mig helt jävla handikappad. glömmer bort att den e gone hela tiden å tänker att nu ska jag ringa den, skicka sms till den, kolla det, kolla klockan - så bara ne, den e gone! fan då.


and I miss you.

Inga kommentarer: