fredag, februari 11, 2011

Love the way you lie

jag kan inte riktigt förklara. men jag hoppas så mycket att du förstår. jag lämnar dig inte, det skulle jag aldrig göra! men jag behöver ta hand om mitt eget just nu. jag behöver lära mig andas. just nu är det alldeles för mycket som snurrar i mitt huvud så jag orkar inte tänka på andras problem, orkar inte höra dem.

jag behöver fokusera på mig, hur egoistiskt det än låter. jag behöver umgås med folk som får mig att må bra. tyvärr är du inte en av dem som gör det för mig nu. det är alltid problem. återigen, jag lämnar dig inte, du betyder alldeles för jävla mycket för det. jag behöver bara tid, ork. tid att reda ut mitt liv, utan en massa krångel.

det är svårt att lämna någon till sig själv, tro mig, jag hatar mig för det. men jag dör om jag inte gör detta. förlåt tusen gånger om. "it will always be you"

Inga kommentarer: