måndag, februari 14, 2011

Alla stjärtars dag!

japp.. spenderas med att skriva examination i min ensamhet. så som det ska vara antar jag. äsch jag har börjat bli van så tyck inte synd om mig, seriously.

medan alla andra spenderar pengar på onödiga prylar, en gång om året, för att visa uppmärksamhet å kärlek, en gång om året, så blir jag förmodligen rik! jag hatar det här med alla hjärtans dag. och nej, jag är inte cynisk, långt ifrån. de e väl gulligt när folk har nån vid sin sida. det jag stör mig på är att alla verkar göra en sån stor grej av det. jisses, ge kärlek varje dag istället.

ångesten höll väl inte i sig så länge igår. jag somnade istället så slapp det värsta. det är så man får göra när det blir för påträngande. återigen, jag är van vid demonerna, men de behöver fan inte skjuta skallen av mig för det. känns onödigt.

nej jag skriver väl mest bara här för att jag ska slippa skriva examination. jävla tråkig skit alltså. men jag måste väl gå tillbaka till å läsa nu då. fan då.

2 kommentarer:

SOFIE sa...

"Regnet det bara öser ner! Och vi blir blöt om både skor och strumpor, MEN snart skiner solen igen!" :-)
Jag äter limpsmörgås och väntar på bättre tider. Tenta är överskattat. Hoppas demonerna lämnar dig ifred snart. Jag fick detta från min psykolog "Ångesten är inte något du ska tävla emot, eller försöka vinna över. Hemligheten ligger i att acceptera att den finns där, som en gammal vän. Det kanske låter töntigt men du kanske ska försöka säga/känna "Hej, hej ångest. Där är du. Jag tänker inte låta dig förstöra mitt liv men du får finnas där i bakgrunden om du så vill."
Kram!

MissPain sa...

aww.. det lät ju bra. men jag vill vinna...

<3