onsdag, februari 09, 2011

Bebisar!

okej.. jag vet inte om ni nu verkligen borde bli rädda för mig. de som känner mig vet att jag absolut inte vill ha barn, ser konsekvenser som är dåliga före de som är bra osv. men det senaste har jag fått en sån känsla av längtan efter en liten egen gullunge. man ser folk man känner/har känt som är gravida och som har fått barn och man blir bara sugen. mys med en mage som växer, undran över vad som finns där inne och när den kommer ut.

haha.. ja jag vet, som sagt, jag tror att jag tappat förståndet alltså. men återigen kommer de vanliga tankarna över mig, dyrt, jobbigt, tar tid osv. var inte oroliga, jag kommer inte bli mamma på många år. dessutom måste man ju ha en partner för att ens kunna skaffa barn, haha!

2 kommentarer:

San sa...

Visst, allt det låter underbart om man inte tänker på själva förlossningen. FY FAN ^^

MissPain sa...

hahahaha :D ja den e nog inte å leka med...