fredag, februari 18, 2011

glad tjej!

ja, idag är en bra dag. dels för att igår hade jag nathis och linda här. supermysigt att bara sitta å snacka en massa skit långt in på natt-timmen. sedan bestämde jag å nathis oss för att dra på sonisphere i sommar, å anna drar med också. så blir å fixa biljetter i slutet av februari. så det blir slipknot och in flames den 9 juli :) jag är sååå lycklig!!!!! att se slipknot igen är bara drömmarnas jävla grej! corey :*

ikväll ska jag å linda mysa. blir å glo lets dance å snacka massa skit. är så glad att hon är hemma! min lilla linda. å så imorgon kommer gustav hem också. så då blire lite mys på kvällen med linda, gustav å nathis å så lite vin på det, å såklart melodifestivalen.

jag tror inte man kan få en bättre helg än så :) lycklig tjej! å så e jag busig å hoppar över seminariet idag. de e inte obligatoriskt å jag har fan varit duktig å gått på varenda seminarie, trots att det inte varit obligatoriskt. så tycker faktiskt jag kan få hoppa över ett. jag behöver inte va så jävla duktig jämt!

men trevlig helg folks!

2 kommentarer:

Emma sa...

Du är bäst! Jag vill också mysa med dig! <3

MissPain sa...

jag vill mysa med dig också!!! <3