onsdag, februari 09, 2011

kickstart my heart

okej, detta inlägget sätter en milstolpe på 990 inlägg. snart 1000 med andra ord.

men i alla fall, idag har jag varit duktig och pluggat. skrev klart PM'et och lämnade in det. spenderade även en liten stund i telefonen med min bästa paulina. imorgon kommer hon hit å stannar till fredag, fett mys! ska även iväg till min samtalskontakt imorgon, där har jag inte varit på evigheter känns det som. hatar att planera å boka in tid å grejer, usch.

nu ska jag snart käka. kött, pommes å bea! mumsmums. köpte fan en stor jävla burk med beasås som står till april fan, gött lixx. lyckades även krydda köttet riktigt jävla starkt så det står ett stort glas mjölk(?) brevid datorn som jag lär dricka upp ganska fort sen, haha.

men nu glo på film å käka lite. yäähs.

Inga kommentarer: