onsdag, februari 09, 2011

bra dag!

haft en trevlig dag. sov hemma hos mamma å pappa inatt. så vaknade upp alldeles utvilad idag vid halv12. sedan åkte jag och mamma in till stan. jag handlade lite så nu har mitt kylskåp fått sig en påfyllning. sedan drog jag hem å pluggade lite, eller läste mest, får bli att skriva imorgon.

nathis kom hit vid sex-tiden, först lyssnade vi på lite musik å sen drog vi på bio, trassel. typ världens bästa nya disneyfilm! jag rekommenderar starkt att ni ser den, helt underbart rolig och bra film. well, efter bion drog vi hem till mig, drack te, käkade ost å kex å glodde på the dudesons in america - gotta love it!!!

har även hunnit tvätta idag. så borde väl vika den å lägga in i garderoben, men just nu känner jag mest för sömn alltså. så blir nog att krypa ner i min stora säng all alone. blä!

Inga kommentarer: