tisdag, januari 04, 2011

we're running to the edge of the world

du är fortfarande mitt ljus i denna jävligt mörka värld. jag hoppas du vet det. vad som än händer så är du min, och det är nog det enda som betyder något. men fan, lev också snälla du.

hur arg jag än blir, så är det inte för att vara en elak bitch, utan det är för att jag blir orolig. det vet du också. så det behövs egentligen inte sägas.

nåja. ska sova nu. upp tidigt imorgon. sitter hos familjen. imorgon ska jag gå upp sex för jag ska in med mor min när hon åker till jobbet. sen ska jag ha bilen för ska med leo till veterinären för kastrering. nåja... de va ju intressant. å imån börjar skolan, uuuuush!!!

well, love you

"remember when I took you up to the top of the hills?
we had our knives drawn, they were as sharp as we were in love"

Inga kommentarer: