lördag, januari 15, 2011

On the news

well. igår blev jag någorlunda förvånad när min mamma börjar prata om en insändare i tidningen om knarkare/alkolister/hemlösa. jag bara "men det är ju min" å mamma bara "ja jag tänkte nästan det när jag läste det". hade undertecknat med "jen" så hon visste ju inte säkert, var därför hon tog upp det. fatta att jag blev paff när jag verkligen insåg att det var min! så när jag kom hem så läste jag det. alltså jisses va bra jag är. dock glömde jag tidningen hemma hos mor å far så kan inte scanna in den än :(

pappa ringde i alla fall nu på morgonen efter att jag åkt och sa att det var en som hade svarat på min insändare i dagens tidning. ett positivt svar och någon som höll med. jag är inte ensam om att visa respekt för dem som har det svårt, obviously.

så nu vill jag bara tacka hampus som sa till mig att skriva en insändare då han en gång blev helt ordlös då jag skrivit om mitt å hans liv å om knarkare. så nu ska jag fortsätta att skriva insändare. har äntligen fått bevisat för mig själv att jag faktiskt kan detta med att skriva och fånga människor! de hade till å med satt in en bild så insändaren täckte ungefär halva första sidan!

"you know nothing about hard work"
http://open.spotify.com/track/4YzBoxK7kh9bJqiKbFJXQz