onsdag, januari 12, 2011

Say you'll haunt me

jaha. sitter uppe sisådär kl sju på morgonen. var hemma hos familjen igår så åkte med mor in till stan idag på morgonen. nu är jag hemma igen. leo har något ceperyck och springer runt i hela lägenheten som en påtänd. vettifan vad han håller på med.

funderar på om jag ska gå å lägga mig igen eller om jag ska göra något. däremot känns det inte så värt att sitta uppe. funtar dock på att städa. men nej jag tar nog å sover lite till istället. just nu är allt bara mörkt och överjävligt för att jag ens ska ha en gnutta motivation att vara uppe.

nej jag går å lägger mig å sover ett par timmar.. mitt huvud är för fullt av tankar för att ens orka sitta uppe såhär tidigt all alone. fuck this.

4 kommentarer:

San sa...

Sova är bra! Vad för motiv är det på tavlorna du beställt btw? :)

MissPain sa...

sova e najs! men de blev städa å plugga istället, hehe.

det är en bild på aerosmith från srf, en bild på mig å så tre modellbilder på vänner :D

San sa...

Ah okej, duktigt! Det kanske jag borde göra med ^^

Åhh sweet, kommer bli fint :)

MissPain sa...

ja de kommer bli jättenajs :) fixar bilder när allt e klart:)