tisdag, januari 04, 2011

Hey little sister, shotgun!

haft ett par trevliga första dagar på 2011. i förgår var vi hos elina och hade spel- och filmkväll. jättemysigt. men trist att de va sista gången man fick se henne på ett tag, back to denmark :( kom hem snart igen kära du!

igår var jag å fikade med åsa, sara, emma & paulina. avskedsfika typ.. emma åkte tillbaka till ön idag och på måndag nästa vecka åker sara till england. å på tisdagen drar paulina till muppsala. fan va alla lämnar mig :( wellwell. efter fikat så åkte jag, paulina och emma hem till mig med linda. sen gjorde vi tacos å satt på golvet å myste :) sen åkte emma hem och då blev det skridskoåkning och efter det lite te och lussebullar. nån gång innan linda åkte hem korkades vinet upp också å så åt vi ost och kex. ja vi åt väldigt mycket igår? hahahaha!

nu har jag precis städat klart och gjort iordning kattlådan. *pust* kul förresten att min balkong numera är en soptipp. måste fan slänga iväg skiten. men de e så jävla mycket. två stora kartonger med en massa skräp å skit. nåja, får gå ut med det sen. nu ska jag fixa käk å glo film. förtjänt? ja!

Inga kommentarer: