lördag, januari 01, 2011

2011

jaha. å det nya året börjar i ensamhet. framtiden ser inte direkt ljus ut för mig. 2011 lär inte bli bättre än 2010 så varför ska jag ens lägga ner energi på dagarna, månaderna och åren som går? ursäkta mig att jag är så jävla down, men de går säkert över någon gång in the future.

just nu finns det bara en enda människa jag skulle vilja spendera alla mina vakna och sovande timmar med, och det är dig hampus. fan vad mitt hjärta slår bara jag ser ditt namn. du fattas mig nåt så jävla mycket! och det gör ont när du inte är här.

kärlek skulle det visst kallas. men inte fan är den lycklig, nej detta är någon invecklad kärlek som inte riktigt går att ta på med en människas rationella sinne.

nåja. 2011 känns som ett ensamt år det också. men hoppas kan man ju alltid,. som om jag inte redan gjort det i fem år. men vem ger upp........... I would never give you up, simple as that.

nu så. 2011, bara ett år äldre, ett till år att frukta,.

kul att jag förresten fick världens mest fail samtal innan idag! jag ska alltså sluta höra av mig? men för dig passar det sig... "man har ju prioriteringar". HAHA! men vafan, har jag bett dig prioritera mig? jävla idiot. nu vet man iallafall vart man har den människan. fail fail fail. kan inte sluta skratta.

Inga kommentarer: