tisdag, januari 18, 2011

Fågelkvitter

ååååååååh jag hörde fågelkvitter nyss. kändes så jävla härligt, som om våren är påväg. jag hoppas verligen den kommer snart, jag orkar inte riktigt med vintern längre.

vaknade vid 12 idag. har inte riktigt lyckats sova inatt heller pga kattfan. så när klockan ringde idag vid 9 så struntade jag i det. nu käkar jag frukost å sen blir det till att plugga fan på examinationen. jag vill inte sitta med den hela jävla veckan lixx.

på lördag blir det göteborg, fyfan vad jag längtar! jag vill bara härifrån.

2 kommentarer:

San sa...

Hörde en fågel idag med! Och tänkte samma tanke! ^^ Sen kom jag dock på att det säkert blir vår i Falkenberg snart men att den våren här innebär snö (vilket är nice ändå, snö är fint!)..Den riktiga våren kommer nog i maj här (när det nästan är sommar i söder ^^)

MissPain sa...

hehe :D hoppas hoppas de e vååår snart alltså... vill inte ha kallt mer :(