onsdag, januari 12, 2011

Gotta be somebody?

All I want now is a White Light Moment
Come with me tonight
Monochrome city the colors fading
Watching the world in your eyes


helvete vad allt är upp&nervänt. jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. alla har åkt hem till deras och paulina flyttade till uppsala igår. i slutet av januari flyttar linda till norge. hurfan ska jag klara mig här helt ensam? ska jag förgås å inte ha en enda vän? känns ju jättebra..... jag vill inte fastna här, jag vill inte vara ensam kvar.

men när linda kommer tillbaka å hon ska börja plugga så ska jag fan flytta med henne. blir förmodligen sthlm, tha big city. kan nog bli ganska najs att ha tillgång till PRECIS allt, + att jag känner massa people up there. jag måste bara orka ta steget å lämna tryggheten med familjen här. men linda är också en trygghet. å då följer ju såklart lilla leo med.

nåja. nog pratat om framtidsplaner. vet inte ens om det blir så än. vi får väl se. just nu har jag iallafall en jävla äcklig känsla i hela kroppen, jag gillar den inte alls. som om jag var påväg att kvävas, som att jag tappar greppet om verkligheten, som att jag just förlorat något.

helvete

Inga kommentarer: