måndag, januari 10, 2011

Canvas

sådär ja.. efter mycket om och men å massa trixxande så har jag äntligen beställt hem canvastavlor med mina egna foton på! kommer bli så fett snyggt när dem kommer upp på väggarna. just nu är dem så jävla kala. så nu blir de iallafall lite snyggare inom snar framtid. kvar på listan är nu;

* köksbord
* nytt skrivbord
* en "ljusstake" som man hänger längs väggen

sakta men säkert går det att skapa sig ett riktigt fint hem. jag menar man är ju fattig student så det är lite svårt att fixa allt på en gång. nu har jag ändå bott här i 4 månader och har fortfarande mycket kvar att fixa. men allt går ju till räkningar och kurslitteratur. men nu denna månaden ska jag springa på biblioteket och låna det mesta då jag inte har så mycket nytta av böckerna sen när kursen är slut.

wellwell. ska väl heada mot sängen nu. få lite sömn! imorgon ska jag nog plugga. å så måste jag dra till biblioteket också. lite å göra...

2 kommentarer:

Hampus sa...

Jag hoppas du lägger upp lite bilder på dina canvas, det är alltid bra med lite inspiration...

Jag har gjort en tavla hos www.solentro.se med sommarmotiv för att påminnas om värmen och vattnet nu i vintertid...

MissPain sa...

will do will do!