tisdag, januari 25, 2011

mysig dag med mamma

yeah.. idag klockan åtta på morgonen ringde mamma och väckte mig. drog iväg hem till stensjön å fikade lite med henne, sen drog vi iväg till eksjö å handlade. kom på när vi var på willys att jag glömt bort min tvätt-tid, så måste ner å boka ny nu. å så måste jag diska, de suger stenhårt.

lyckades i alla fall komma hem med lite mat och nyttiga grejer + två fina vita orkidéer med två svarta krukor till. så dem pryder nu mitt köksfönster, så fint så. blev helt plötsligt lite finare. nu är det som sagt bara disken som förstör... >_< får väl ta å ta tag i det nu.

vid åtta äre handboll å då kommer bästa linda hit. vi ska sitta å skrika framför tv'n som två grabbar, ungefär som vi brukar göra, haha. när vi inte e tjejer å glor bonde söker fru eller let's dance förstås, då "åhar" vi oss mest åt all kärlek å fina killar, haha. vi kan helt enkelt vara både manliga och kvinnliga. ombyte förnöjer eller hur var det?

Inga kommentarer: