fredag, januari 21, 2011

friday here you are

okej.. idag har varit en ganska händelserik dag som nu mynnat ut i en väldigt ohändelserik dag. började med att jag fick dra ner till stan å hämta bilen, dra till brinell å hämta upp lillasyster, köra henne till banken, sen affären å därefter hjälpa henne till rätt perrong på stationen för hon åkte till skövde idag. sen åkte jag hem å lagade käk, åt och glodde film å somnade på soffan. nu sitter jag här å klockan är 20 över 4, vadfan gör man nu? jag orkar inte städa!!

ikväll kommer bästa linda hit. blir myspys med godis framför let's dance. vi ska "åha" oss åt alexander ryback, hahahaha! så jävla kul när vi sitter i soffan som två småtjejer å bara ger ifrån oss ett såntdär tjejigt "åh"-läte. förstår ni inte vad jag menar är det inte lika kul, okej?

wellwell. kanske sova lite till då? mwääh

Inga kommentarer: