fredag, januari 28, 2011

I'm your destiny calling

fan.. ibland undrar jag vad jag gett mig in på. känns smått overkligt men ändå så verkligt. jag tror inte riktigt att jag förstår alla gånger. jag frågar mig själv; fixar jag detta? klarar jag av det? men sen inser jag att min kärlek är så pass stark att jag aldrig någonsin skulle kunna lämna dig. jag vet att jag inte kan för jag har försökt, inte en gång utan ett flertal. men att försöka inbilla mig själv att detta bara är en illusion känns så fegt, jag vet att det inte är så.

jag har tvivlat så många gånger på om vi fixar detta, men intalar mig gång på gång att det är klart vi fixar det. även om jag fortfarande tvivlar så vet jag att vi klarar allt tillsammans.


Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano
All I know is
I love you too much
To walk away though

Inga kommentarer: