torsdag, januari 19, 2012

you already saved me

du har redan räddat mig, ett antal gånger. bara genom att andas å finnas vid min sida så har du räddat mig. jag älskar dig något så enormt mycket. att inte höra ifrån dig på månader gör ont, att du förmodligen är med någon annan gör också ont. det finns bara du, det vet du! vi har verkligen glidit ifrån varandra, å ja hatar att vara ifrån dig, det gör ont.




sex jävla år sedan finaste leoparden gick bort. "jag kände precis nått ända in i magen.... jag har inte haft en storebror på sex år", pratar med davids lillasyster på msn! ja tror fortfarande att david förde oss samman, det var en sådan slump att du valde just mig, för sex år sedan på crash-forumet.... jag glömmer det aldrig. all hyllning till det finaste som gått på denna jord, å all respekt å kärlek till stephanie å hennes älskade mor å far som varit som en extrafamilj för mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

All kärlek till dig jenni, du räddade och hjälpte mig (fortfarande) så mycket i min sorg. Jag må ha förlorat en storebror, men jag fick iaf en bigsis <3<3

/Stephanie för alltid din lillasis

MissPain sa...

ÄLSKADE ÄLSKADE LILLASYSTER!