onsdag, januari 18, 2012

my heart is just to dark to care

det är fan i mig inte lätt. kämpa kämpa kämpa. har ja fått höra i så jävla många år. ni fattar inte hur svårt det är! ja skulle vilja se er gå i mina skor.... ni skulle inte palla en dag, så sluta säg att jag ska kämpa. DET GÖR JAG JU FÖRFAN VARENDA JÄVLA DAG! annars hade jag inte suttit här!

japp, jag tar ut aggressioner på andra människor för jag mår dåligt. men förfan sluta säg sånna saker då - innan ni vet va de handlar om., jag behöver inte någon som säger att allt fixar sig, att det blir bra.... för just nu är det fucking kaos! jag orkar snart inte mer, ändå drar jag andetag efter andetag, för jag föddes med vinnarskalle - å döden ska fan inte få vinna över mig, det svär jag på. å om den dagen kommer då jag ger upp, då är det så. det är så det är, enkelt som fan.


mardrömmar, ångest, panik, kaos...... ord som beskriver mitt liv. jag skulle vilja se er klara av timmar utav skakningar å gråt, att banka huvudet i väggen för det är det enda vettiga man kan tänkas göra.. äta medicin å veta att dessa hjälper mig att överleva, ett par jävla kemikalier som håller mig vid liv, knappt. denna jävla smärta i hjärtat som känns som en kniv som skär rakt igenom, smärta som är likväl fysisk som psykisk men som inte går att ta på, känslan av att vilja slita ut sitt hjärta för att det värker som fan, känslan av att veta att ångesten är påväg å man kan inte göra ett skit åt det, känslan av att känna sig så jävla värdelös, att inte känna en enda mening med livet.

klara av det å kom sen å säg att jag ska KÄMPA!
fan

Inga kommentarer: