fredag, januari 13, 2012

hallelujah

positivt för dagen; ska inom snar framtid tillbaka till psyk för tredje gången. min psykolog tycker att ja är felmedicinerad å att ja borde få en diagnos, nåt e ju bestående fel så att säga. känns skönt att äntligen bli tagen på allvar. äntligen kan mitt liv bli någorlunda funktionellt igen. där ser ni alla fittor som inte trodde på mig för sju år sedan, där ser ni alla jävlar som tyckt att ja e konstig å "känslig". FUCK U!

för övrigt stör jag mig på en massa saker. jag orkar inte ta skiten här, för det gör väl bara människor arga. skit samma. palla. orka.

sitter hemma hos familjen, ja å lillasyster har haft skitkul ikväll. ja har dampat loss typ. skitkul å skratta.

imånkväll ska ja ha vinprovning med linda, hennes mamma å hennes klasskompisar. ska bli sjukt kul! lindas mamma är så jäääävla härlig. å linda också såklart, en av mina närmsta vänner! så sjukt glad att vi tog upp kontakten efter alla dessa år! mitt liv är lite bättre med dig!

angående kärleken så skiter ja i vilket just nu. saknar sammy, å han ska komma ner så fort han får ledigt från sitt jobb. ja längtar efter kramar å mys i soffan framför en film.


nåja. resten kan kvitta.

Inga kommentarer: