måndag, januari 16, 2012

imperfect

I don't know how else to put this - it's taken me so long to do this
I'm falling asleep and I can't see straight
My muscles feel like a melee - body's curled in a u-shape
I put on my best, but I'm still afraid
Propped up by lies with promises - saving my place as life forgets
Maybe it's time I saw the world
I'm only here for awhile - but patience is not my style
And I'm so tired that I got to go



för att stone sour vet hur man uttrycker mina känslor... udda och konstigt. men det är precis sådär jag känner just nu, vartenda ord, varenda rad..... jag orkar inte riktigt med mitt liv... jag vill ta en paus från det, men tydligen kan man inte komma ifrån sig själv! jag hade velat vara någon annan som var någon annanstans i ett helt annat liv. förlåt att ja säger det, alla som finns i mitt liv.

nej nu skiter vi i mitt liv, det är för sorgligt.

Inga kommentarer: