onsdag, januari 11, 2012

jag hoppas...

att du vet vad du gjort mot mig, att du är medveten om vilken stor jävla idiot du varit i alla dessa år, och att du vet att det nu är slut med det. jag säger inte att jag helt lämnar din sida. men jag tänker inte höra av mig mer, det är upp till dig om du vill ha kontakt med mig eller inte, ja orkar inte slösa energi på att få tag på dig hela jävla tiden.... min energi behövs fan till annat, så fuck you!

nog med otrevligheter... ikväll har jag varit på barnkalas, lindas å sonnys cassandra fyller 1 år idag. så har firat henne med hennes familj å släkt, mycket mysigt. hon fick en massa fina saker.. :) kom hem vid halv8 nån gång, suttit å tittat på biggest loser sverige å usa ikväll.. sjukt bra! tänk vilken förvandling de gjort i usa där det var final, helt otroligt! i sverige har de precis börjat, jisses så stora de var, läskigt faktiskt. där vill man inte hamna!!! därför ja tränar, haha.

tränat zumbapasset två gånger idag. gjorde det på förmiddagen idag, sen nu ikväll bara för att ja bröt mot mitt socker-löfte, de va ju kalas å tårta så ja.. man får bryta då. det krävde ett extra zumbapass för att hålla mitt samvete rent!

jenny har även varit här å druckit kaffe idag. sjukt längesen vi träffades, så det var en massa massa trevligt.

nu ska ja lägga mig i sängen å läsa LaVey å sen försöka sova. tjosan!

Inga kommentarer: