söndag, januari 08, 2012

jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor..

för tillfället är jag levande död. sviken inte bara av en utan två människor. det tar hårt på en när man inser att allt bara varit lögn å svek. jag hoppas ni är nöjda nu, nöjda när jag får panikångest till ren förbannelse. jag hoppas ni får leva med det resten av era liv, leva med ångesten att ha krossat en annan människa och orsakat mig smärta som inte är från denna värld. jag hoppas ni är nöjda nu!

"Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder, vad som än händer.
Jag hoppas att ditt vin blir till vatten, blixtar prickar dig, hälsa till satan - Vi hörs

Jag hoppas att olika olyckor händer, du vet vad jag känner, jag vet att du hör
Jag hoppas du får leva med dig resten av ditt liv, att du lever med det i all evig tid"

timbuktu säger allt så jävla bra just nu! lyssna här!


mitt liv är inte enkelt just nu, säg när var det de? jag tänker bara säga att jag inte pallar. så nu vet ni.

Inga kommentarer: